Remember
Imissyousomuch :'(
Monday 5 December 2011 | 16:20 | 0 masquerade
     
Assalamuaalaikumm , we we , nak tahu aku rindu sapa ? bukann boyfr k . Kay aku rindukan kawan kawan akuu , cikgu akuuuu , Musuh mush akuuu , teringat kan diorangg , Ketawa drngg , kemarahan drngg , Kesedihann drng , Selame niii , aku dh banyak masa lalu dengan drng semuaaaaa , aku dh anggap drng sebagaiii Adik angkat aku lahh , abng angkat akuu lahh , Isshh , Rinduu gilaa , bila dh start sekolahh , rase mcm nak pelukkk drngg seerat erat yang bolehhh :') . Hmm , Tapi tahun depannn banyak org yang pindahh sekolahhhh , Hmmm , lagi sedih k sedihh :'( Hmmm , drng ada lah buat aku mrhh sakit hatiii , tarik tudung akuu , tapi ade 1 hari tu drng Semua pernah buat aku ketawaaa dh mcm dh baik dengann akuu , Aku rindu drngg sangat sangatt , Terutamanyer Naufal , Nabihan , Haikal , Fauzei , Sabrina , Farisya , Adzila , Muna , Qamarina , Syafiqah , Izzati , Farinaa , Isshh semuaa lahhh , Weehhh , Rindu kau sangatsangattt , Takpe lahh , Nanty aku ajak drng Hang dengan akuu , Weehh , Terima kasihh sbb sudi jadi kwnn akuu selame nii , aku tahu aku x boleh jadi baik seperti mane yang krng nakkkkkkkkkk , tapiii Terima kasihh sbb kau dh sudi jadi kwn aku , rehat ngan akuu , buat kerja sekolah sama sama  , then terima kasihh sbb dh banyak tolong aku dlm ape ape masalahhhh , contohnyerrr masalah Cinta , Kerja sekolahh , semuaaa lahh , aku sygg korangg tauu , aku x kan lupakan krng sampaii aku mattii :')

Older Post | Newer Post
The Girl

my name is Nur Farizan, the owner of this skin. Replace this nonsense with your own intro :D
Navigations Here

About Links Entries
TagBoard

put your cbox code here
Credit
Skin by : Iezanh Ijan
Others : A B C D
Best View : Google Chrome